duminică, 2 martie 2008

Ce este AlertPay?

Ce este AlertPay?
AlertPay este un serviciu de plăți online, asemănător cu PayPal-ul, care iți permite să trimiți și să primești bani online, ușor și în siguranță. Aceste serviciu a fost lansat la data de 19 iunie 2005, fiind înființat de o companie canadiană.
Ce pot face?
1. Poți trimite sau primi bani de la alt membru. Banii sunt trimiși instantaneu și amândouă parțile vor primi un email de confirmare a plății.
2. Poți trimite bani cuiva care nu este membru. Persoana respectivă va primi un email informând-o că trebuie să primească banii prin AlertPay, trebuind să se înregistreze gratuit la acest serviciu.
3.Poți plăti pentru produse sau servicii online. Odată ce ai dat comanda pe un site de cumpărături online, vei fi transferat automat la serverul securizat AlertPay pentru a confirma plata comenzii. Plata se face instantaneu și amândouă părțile vor primi un email de confirmare.
AlertPay acceptă băncile din România?
Da. Din data de 28.02.2008 AlertPay acceptă majoritatea băncilor din România pentru transferul banilor. Pe lângă acest lucru, în AlertPay se pot face tranzacții și în lei noi (RON).
Cum funcționează AlertPay?
Odată ce ai deschis un cont, încarcă-ți contul prin numeroasele metode de încărcare. Banii din contul tău sunt ținuți în siguranță până ești gata să îi folosești. Retrage banii din cont atunci când dorești, dar ai grijă pentru că trebuie să menții un sold minim.
Datele mele personale sunt în siguranță cu AlertPay?
AlertPay este hotărât să țină datele tale personale cu un grad de securitate militar. Vrea ca membrii săi se se simtă în siguranță atunci când fac o plată online. Înainte ca informația să fie transferată prin internet, se folosește o tehnologie numită Secure Socket Layer (128 bit SSL) pentru a cripta datele sensibile pentru a asigura că nu sunt interceptate de nimeni în timpul transferului.
Banii mei sunt în siguranță cu AlertPay?
Banii din cont îți aparțin, AlertPay doar îți ține temporar banii până când ești pregătit să îi folosești pentru plăți sau cumpărături online. Parola ta principală este cunoscută doar de tine și asigură că banii din cont pot fi folosiți doar de tine.
Care sunt tipurile de cont?
Personal Account:
Acest tip de cont este ideal dacă trimiți și primești bani de la familie și prieteni sau ocazional de la comercianți online. Ai acces total la toate tipurile de încărcare a contului și abilitatea de a retrage bani. Acest cont are o limită lunară de 400 $ și o limită cumulativă anuală pentru primire de 2000 $.
Premium Account:
Un cont premium nu are limite de primire lunare sau anuale. Acest tip de cont este recomandat pentru vânzătorii activi sau pentru cei care au o afacere online. Vei avea de asemenea acees la facilități cum ar fi: Plata în masă, unelete pentru integrare și metode de plată din site-uri web. Limita de primire pentru acest tip de cont este la rata competitiva de 2,5%+0,25$ pe tranzacție.
Secured Account:
Acest tip de cont iți dă acces la aceleași facilități ca și "premium account" dar cu o siguranță sporită. Acest tip de cont este recomandat pentru afaceri de marketing pe mai multe nivele, conținut pentru adulți și alte afaceri "riscante". Limita de primire pentru acest cont este la o rată competitivă de 3,9%+0,59$ pe tranzacție.
Contul se poate upgrada oricând!
Unde îmi găsesc numărul de cont?
AlertPay, ca și PayPal nu folosește un număr de cont, ci o adresă de email pentru trimiterea și primitul banilor. Toate confirmările sunt trimise pe adresa de email.
Există vreo taxă la deschiderea unui cont?
Deschiderea unui cont este absolut gratuită. Taxele sunt aplicate numai la primirea banilor în cont.
Cum îmi pot încărca contul AlertPay?
- Transfer bancar
- Cec
- Ordin de plată
- e-gold
- e-plată
AlertPay acceptă cecuri internaționale?
Da, acceptă cecuri internaționale doar dacă sunt scrise în USD (dolari)
Cum pot retrage banii din contul AlertPay?
- Transfer bancar
- Cec
- e-gold
Ce este PIN-ul pentru tranzacții?
PIN-ul pentru tranzacții este necesar de fiecare dată când este creată o tranzacție. Acesta este un nivel în plus de securitate pentru a preveni transferul banilor din cont fără accordul dumneavoastră.
Mi-am uitat PIN-ul pentru tranzacții, ce să fac?
- Selectează My Profile și dă click pe Password/PIN
- Selectează Transaction PIN
- Răspunde corect la întrebările de securitate
- Introduce noul PIN pentru tranzacții și ai terminat
Spune-le și prietenilor și câștigă bani!
Și ei au un program de invitare a prietenilor (referral)
Pentru a invita un prieten:
1.Intră în contul tău AlertPay
2.Click pe eticheta Referral Program
3.Selectează link-ul tău personal de invitație pe care îl poți folosi în email-uri, pe site-uri, bannere, etc...
4.De fiecare dată când cineva invitat de tine va crea un cont Premium sau Secured (sau iși va upgrada contul) și tranzacționează cel puțin 250$ (trimiși sau primiți) prin contul AlertPay vei primi 5$. Dacă inviți mai mult de 10 prieteni vei primi câte 10$ pentru fiecare.
5.Bonusul pentru cei invitați îl vei primi după 10 zile.

5 comentarii:

Anonim spunea...

O depus cineva bani in alertpay? ca eu nu am reusit ca imi zic aia de la raiffaisen ca nu i bun contul. ca la ei nu exista contul acela care mi lo dat ei.daca o reusit cineva sa depuna cum o reusit?

Daniel spunea...

Deocamdata nu am auzit pe nimeni sa fi pus bani in contul AlertPay. Poti depune bani prin transfer bancar sau ordin de plata. Tot ce trebuie sa faci este sa te duci la banca si sa completezi o fisa de transfer sau ordin de plata in care scri datele furnizate de AlertPay - acelea de la Deposit Instruction.

Anonim spunea...

am incercat dar contul iban care mi-l dau aia de la alertpay sa pun bani in el prin transfer bancar nu este un cont iban corect. imi dau un cont iban de la raiffaisen bank si cand am vrut sa depun banii in cont aia de la raiffaisen mio zis ca la ei nu exista vreun cont cu ibanu-ul acela.

michelin spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

sal!as vrea sa incerc si eu PTC.M-am inregistrat la alertpay ,dar imi spune ca este invalid nr.contului bancar.pe care mi l-am deschis sapt.trecuta la b.transilvaniei.ce sa fac? mereu da invalid.Tre'sa-mi fac cont la alta banca?